Thursday 16 February 2012

~~SIAPA DIBELAKANG SAYA~~

Salam Pg Jumaat.....

TAZKIRAH :Orang yang cinta kepada Allah dan rasul dan kebaikan , 
Allah akan kurniakan kasih sayang yang melimpah


Tajuk kat tu mcm nak introduce diri sendiri...lebih kurang la...hihihi....
Saya telah dikurniakan seorng suami yang sangat penyabar dan memahami...
dan setakat ini saya ada 3 orang anak , 2 girls & 1 boy....Alhamdulillah....
mereka sgt comel (pada sayalah)...

Ok ...ini my lovely husband~~~


dan ini my lovely princes..anak yg sulung...09/02/2012 ini genaplah usia dia 6 tahun....dia ni cerewet dan kadangkala sangat kedekut....hihi x taulah ikut siapa...


Yang bawah ni anak no. 2...my hero ni...tahun ni 5 tahun la dia..


Dan yang ni my manja~~~ yang no 3..kira yang bongsulah stakat ini...umur tahun ni...3 tahun....


ok..inilah dia..orang2 dibelakang saya...yg sentiasa memberikan semangat & menyokong dalam apa juga yang saya buat...selain MAK..ADIK-ADIK, SAUDARA MARA. & SAHABAT2 yang tak jemu -jemu beri sokongan.....terima kasih semua..mmuuahhh...:)







No comments:

Post a Comment